DİJİTAL AYAK İZİNİ AZALTMA TEMALI ERASMUS PROJEMİZ
T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı Ulusal Ajansı tarafından hibelendirilen ve Kırıkkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Erasmus+ Programı kapsamında Yıldırım Beyazıt Anadolu Lisesi olarak konsorsiyum üyesi olduğumuz 2023-1-TR01-KA121-SCH-000164179 sözleşme numaralı Akreditasyon Projesi dahilinde 15-19 Nisan 2024 tarihleri arasında İngilizce öğretmenimiz, Dijital Vatandaşlık ekibi üyemiz eşliğinde 4 öğrencimiz okul eğitimi için Polonya Dlugoleka’ya gitmiş olup, “Liceum Ogólnokształcące im. Olimpijczyków Polskich w Długołęce” isimli ev sahibi okuldaki hareketliliği başarılı bir şekilde tamamlamışlardır. “Digital Footprint-Stem” temalı 3 gün süren hareketlilikte ikinci oturumda dijital ayak izinin ne olduğu, ideal bir ayak izinin nasıl olması gerektiği tartışılıp fikir alışverişinde bulunulmuştur. Bununla ilgili 2 ülke öğrencileri grup çalışması yöntemi ile çeşitli Web 2 araçları yardımıyla bir sunum hazırlamışlardır. Üçüncü oturumda öğrenciler dijital karbon ayak izi ve iklime etkisi ile ilgili https://www.comparethemarket.com.au/energy/features/social-carbon-footprint-calculator/ websitesi aracılığıyla farkındalık kazanmak adına hesaplamalar yapıp sonrasında hazırladıkları posterlerin sunumunu gerçekleştirmişlerdir.eşliğinde